vrijdag 8 april 2011

Lang leve de vega-frikandel

Wij vegetariërs worden toch verwend de laatste jaren. Er waren al schalen met hapjes om te gourmetten, vega-burgers, lupinekroketten, vega-gehakt om in de pastasaus te roeren en stukjes die je als vervanger voor kipfilet kan gebruiken maar in de ‘vettent’ (snackbar) was het meestal armoe troef .
Altijd weer die kaassouflee, en natuurlijk niet van kaas met biologisch stremsel, of groentekroket maar nu is er dan de VEGA FRIKANDEL !!!
Jawel, na mee rdan 15 jaar heb ik eindelijk weer eens een broodje frikandel speciaal gegeten en ik moet zeggen het smaakte best alhoewel ik me de vleesfrikandel niet meer echt kan herinneren. De expert op het gebied van frikandellen hier in huis, mijn dochter, liet zich overhalen een stukje te proeven en vond het best te doen.
Dank u firma Vivera voor het toevoegen van een stukje oer-Nederlandse vette bek voor de verstokte vegetariër. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten